7 wyników
Książka
W koszyku
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze… Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejokorpu, książka ta demaskuje najczęstsze sztuczki marketingowe stosowane w sklepach! Fałszywe promocje, ceny zakończone na „99”, gratisy, reklamy, zbieractwo… Niech twoje dziecko nie da się nabrać na manipulacje podstępnych chciejognomów! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jastkowice
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. II
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
W tej książce Mark Anastasi, żywy przykład sieciowego american dream, opisuje trzydzieści dwie strategie zarabiania w internecie. Znajdziesz tu konkretne informacje, statystyki, studia przypadków oraz szczegółowe opisy poruszania się po użytecznych zakamarkach sieci. Dowiesz się, jak znaleźć niszę i napisać e-book, jak aktywnie szukać klientów zainteresowanych Twoimi produktami cyfrowymi, jak prowadzić webinarium i jak reklamować się w sieci. Nauczysz się korzystać z programów partnerskich i usług podwykonawców. Zobaczysz także, na czym polega prowadzenie stron członkowskich. Jeśli chcesz uwolnić się od codziennej orki i zamienić ją na krótkie chwile z laptopem, zacznij czytać już dziś!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pysznica
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 339
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler ; [redaktor naukowy wydania polskiego Marek Belka]. - Wydanie 5. - Warszawa : Gebethner & Ska, copyright 1994. - XXX, 743 strony : rysunki, wykresy ; 27 cm.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jastkowice
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 33 / KS.
Wypożyczalnia Pysznica
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 33
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pysznica
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 33
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
Książka ta przybliża koncepcję marketingu bezpośredniego, wyjaśnia jego filozofię i reguły działania. Autor zaznacza jednak, że książka ta nie ma charakteru gotowego przepisu, a tym samym nie rozwiązuje problemów marketingowych konkretnego przedsiębiorstwa. Może natomiast zainspirować polskich menedżerów, sugerując im odmienne od tradycyjnych kierunki myślenia i działania. [https://merlin.pl/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jastkowice
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 33
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pysznica
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 65
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 218 s. : rys. ; 21 cm.
Podstawy marketingu to klasyczny podręcznik, napisany jasno i przejrzyście, pozwalający szybko opanować podstawy wiedzy o marketingu. Autor omawia w nim istotę marketingu, jego otoczenie, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, (produkt, dystrybucję i promocję) oraz strategie marketingowe przedsiębiorstwa. Przedstawia także sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej (przez organizacje nie nastawione na zysk) oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów wyższych uczelni różnego typu, ale będzie również bardzo pomocna dla słuchaczy kursów i szkół szkolących menedżerów i pracowników służb marketingowych oraz dla nauczycieli i uczniów liceów ekonomicznych. [ źródło opisu: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jastkowice
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 33
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej