39 wyników
Książka
CD
W koszyku
Co babcia i dziadek śpiewali kiedy byli mali / il. Kazimierz Wiśniak. - Kraków : "Impuls"rises, 2005. - 103, [1] s. : il. ; 21 x 30 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Śpiewnik zawiera wybór 51 popularnych piosenek, wraz z zapisem nutowym oraz kolorowymi ilustracjami Kazimierza Wiśniaka. Wśród zaproponowanych piosenek możemy znaleźć m.in. Kółko graniaste, Wlazł kotek na płotek, Jadą jadą misie, Krakowiaczek jeden, Bajka iskierki, Mam chusteczkę haftowaną. Znajdźmy chwilę czasu, zajrzyjmy do śpiewnika i zaśpiewajmy z naszymi dziećmi piosenki, które śpiewali nasi dziadkowie, kiedy byli mali.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jastkowice
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 37
Książka
W koszyku
W książce Autorzy przygotowali 24 wierszyki z ilustracjami. Znajdziemy w niej litery alfabetu określone za pomocą wybranych zwierząt a wraz z nimi krótkie wierszyki. [lubimyczytać.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pysznica
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. I
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kłyżów
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 82-1
Książka
W koszyku
Polecana publikacja omawia podstawowe założenia metodologiczne procesu diagnostycznego w pracy pedagogicznej oraz próbuje określić zakres kompetencji i obszar badawczy pedagoka. Spór o charakter diagnozy i zakres kompetencyjny między psychologiem a pedagogiem powoduje wycofywanie się pedagogów z działalności diagnostycznej lub ograniczenie ich pracy do diagnostyki edukacyjnej… Celem publikacji jest uświadomienie przyszłym pedagogom znaczenia diagnostyki w przygotowaniu zawodowym oraz kształtowanie wrażliwości i umiejętności związanych z procesem diagnozowania w pracy terapeutyczno-wychowawczej. Adresatami książki są studenci kierunków pedagogicznych, nauczycielskich, którzy w przyszłości podejmą pracę pedagogiczną z dziećmi i młodzieżą, stąd w książce posłużono się określeniami „nauczyciel”, „pedagog” – jako osoby dokonujące diagnozy pedagogicznej. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kłyżów
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 37
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pysznica
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 37
Książka
W koszyku
(NAUCZYCIELE-NAUCZYCIELOM / redakcja nauk. serii Bronisława Dymara)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pysznica
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 37
Książka
W koszyku
(NAUCZYCIELE-NAUCZYCIELOM / redakcja nauk. serii Bronisława Dymara)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pysznica
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 37
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NAUCZYCIELE-NAUCZYCIELOM / redakcja nauk. serii Bronisława Dymara)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pysznica
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 37
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NAUCZYCIELE-NAUCZYCIELOM / redakcja nauk. serii Bronisława Dymara)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pysznica
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 37
Książka
W koszyku
Spis treści : 1.Charakterystyka zaburzeń autystycznych ; 2. Powstawanie i rozwój umysłowej reprezentacji świata dziecka ; 3. Zakłócenia w rozwoju teorii umysłu u dzieci autystycznych ; 4. Metodologiczne podstawy badań ; 5. Analiza i interpretacja wyników przeprowadzonych badań; 5. Konkluzje i implikacje praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pysznica
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 159.9
Książka
W koszyku
(Idee - Metody - Inspiracje)
I. Teorie - modele badań - idee II. Edukacja alternatywna w świetle badań III. Pedagogika reform oświatowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pysznica
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 37
Książka
W koszyku
W publikacji autorzy próbują przedstawić, jak bardzo trudna i złożona jest edukacja zintegrowana oraz jak bardzo wszechstronnego przygotowania wymaga od nauczycieli. Tematy poruszane w monografii dotyczą m.in. pułapek zintegrowanego kształcenia, jego wyzwań, cieni i blasków reformy edukacji wczesnoszkolnej, ale także istoty społecznej integracji dzieci niepełnosprawnych, możliwych typów integracji oraz trudności nauczycieli z poznaniem nauczania zintegrowanego. Adresatami książki są kandydaci na nauczycieli, nauczyciele szkoły podstawowej nie posiadający kwalifikacji pedagogicznych. Treść pracy powinna zainteresować nauczycieli podnoszących swoje kwalifikacje zawodowe, kadrę naukową, nauczycieli - doradców i konsultantów oraz pracowników administracji oświatowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kłyżów
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 37
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pysznica
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 34
Książka
W koszyku
Jak pisać pracę magisterską? / Maria Węglińska. - Wyd. 4. - Kraków : Impuls, 2004. - 127 s. ; 21 cm.
(METODYCY - NAUCZYCIELOM)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pysznica
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 37
Książka
W koszyku
Jest to książka niezbędna dla studentów - uczestników seminariów magisterskich, głównie kierunków humanistycznych. Pozycja składa się z trzech części. Pierwsza zawiera głównie wybrane definicje podstawowych pojęć, zwłaszcza metodologicznych, które będą pomocne zarówno na etapie konceptualizacji i planowania badań empirycznych, jak i w trakcie redagowania pracy. Zawiera ona także ważne elementy wiedzy metodologicznej, związane z klasyfikacją metod badań, rodzajami badań, grupami czynników różnicujących oraz procedura badawczą. Część druga przedstawia konstrukcję pracy jako całości. Część trzecia zawiera zestaw wyrażeń i zwrotów związanych z rozpoczęciem, zakończeniem różnych rozdziałów pracy, z prezentacją i analizą danych empirycznych. Wszystkie uwagi zamieszczone w tej pracy mają charakter życzliwych uwag, a nie sztywnych i bezwzględnie obowiązujących norm. [.empik.com/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jastkowice
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 37
Książka
W koszyku
Jak pracować z obrazkiem / Maria Węglińska. - Kraków : Impuls, 2000. - 134, [1] s. : tabl., rys. ; 21 cm.
(METODYCY - NAUCZYCIELOM)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kłyżów
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 37
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kłyżów
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 34
Brak okładki
Książka
W koszyku
Księga zagadek / Ewa Małgorzata Skorek. - [Wyd.2]. - Kraków : Impuls, 2002. - 316 s. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kłyżów
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 79
Książka
W koszyku
W prezentowanej książce Czytelnik znajdzie teoretyczne podstawy kształcenia wyzwalającego, zwartą koncepcję takiego kształcenia, wyniki badań nad stanem doświadczenia podmiotowości uczniów niższych klas szkoły podstawowej w procesie kształcenia, opis zastosowania koncepcji kształcenia wyzwalające­go w edukacji wczesnoszkolnej w toku badań eksperymentalno-weryfikacyjnych oraz uzyskane efekty. Podstawowym warunkiem zaistnienia rzeczywistych przemian edukacyjnych są zmiany zachodzące w samym procesie dydaktyczno-wychowawczym oraz mentalności, prawach, postawach i działaniach jego uczestników. Wa­runki te spełnia kształcenie wyzwalające, któremu ta książka jest poświęcona.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kłyżów
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 37
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kłyżów
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 316
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej